Zorg Skrivet 3 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 (redigerad) (Använder inte quote för att inläggen blir så stora.) Bevisa att du (brorsan) har rätt då! Du säger ju själv till och med att ditt ljudkort är på 22! Btw, IRQ har inget med "versioner" att göra, man kan säga att det är vilka platser dom sitter på. (Inte fysiskt alltså!) Jag vet att det inte är olika versoner det var därför jag skrev det innom "" för jag visste inte exakt vad det var Redigerad 3 september, 2003 av Zorg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zorg Skrivet 4 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 september, 2003 Är det ngn som vet om det finns ngn audio patch till Vice eller hur jag kan fixa problemet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Vance Dance Skrivet 4 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2003 Köp ett billigt ljudkort på Clas Ohlsson eller nån liknande billig affär... Eller prova först att ändra i sound options i spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tedfallkv Skrivet 4 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2003 Gå in på Windows Update! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zorg Skrivet 5 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 september, 2003 jag ska inte behöva ett ljudkort för att köra vice igentligen det borde fungera med det inbyggda. och jag har uppdaterat allt till windows jag kollar 2ggr i veckan och laddar hem allt som finns där.. så jag fattar inte vad problemet är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts