Zorg Skrivet 2 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 Jag har det uddaste problemet med Vice, när man ser på filmerna och lyssnar på radio i spelet så hackar ljudet. jag har både pachat och provat att ominstallera men det är fortfarande så. Är det ngt sjukt med mitt GTA - VC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 Är det orginal eller piratkopierat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 2 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 samma skit, vad har du för dator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 2 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 Vad har du för ljudkort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zorg Skrivet 2 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 jag har inget ljudkort, det som finns är inbyggt i moderkortet (MSI KT4V) Och datorn räcker gott och väl för spelet... jag har en 1.8Ghz amd Duron 256 DDR-DIMM nVidia Geforce FX 5200 och jag har uppdaterat alla drivrutiner som är möjliga att uppdatera, även alla windows updates. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Phille Skrivet 2 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 jag har inget ljudkort, det som finns är inbyggt i moderkortet (MSI KT4V) kanske kan vara det som är fel... Funkar fin fint för mig Iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 2 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 Inbyggada kort e mest skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 2 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 Inbyggada kort e mest skit. jag har fan ett AC97 funkar hur bra som hälst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 2 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 jag har fan ett AC97 funkar hur bra som hälst... Ja visst "funkar" dem. Men det är ju bättre med ett "riktigt" kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 2 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 Ja visst "funkar" dem. Men det är ju bättre med ett "riktigt" kort. Precis! De inbyggda har inte så hör kvalitet direkt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 Ska man skaffa dator så väljer man ju klart ett "riktigt" kort. De är ju inte dyra iallafall. Räcker 1000 spänn för ett bra soundblaster-kompatibelt kort, typ creative? 500 kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zorg Skrivet 3 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 jovisst är det bättre med ett separat ljudkort men mina andra spel har inge problem det är bara GTA som kruppar för i ex. NWN så är allt bra. jag har aldrig haft problem med ljudet i ngt spel förut. finns det någon audio patch till GTA, det finns ju en Grafik patch men finns det en Audio? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
santek Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 Håller med att inbyggda ljudkort är skrutt, har själv ett sådant. Jag har utnivån ganska högt till min förstärkare men detta innebär ett litet problem, man hör impulserna från musen när man kör vanliga program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 Testa med att ändra ljudinställningarna i Vice City. Men det har du säkert redan gjort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zorg Skrivet 3 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 Testa med att ändra ljudinställningarna i Vice City. Men det har du säkert redan gjort? Ja och Nej... Det finns ngt som Kallas IRQ i ljuddrivrutiner ellerhur? detta finns i olika slags "versoner" dom finns i 0-15 jag har en som heter 22 Måste se om det går att fixa för det är riktigt FEL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 Ja och Nej... Det finns ngt som Kallas IRQ i ljuddrivrutiner ellerhur? detta finns i olika slags "versoner" dom finns i 0-15 jag har en som heter 22 Måste se om det går att fixa för det är riktigt FEL! Ett IRQ-nummer kan var över 15. T.ex. mitt ljudkort är på 21, och nätverkskortet är 20! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zorg Skrivet 3 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 Ett IRQ-nummer kan var över 15. T.ex. mitt ljudkort är på 21, och nätverkskortet är 20! Min Brorsa började skratta när han såg det. Och han kan... eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 Min Brorsa började skratta när han såg det. Och han kan... eller? Då får han väll skratta då. För tydligen så kan han INTE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zorg Skrivet 3 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 Då får han väll skratta då. För tydligen så kan han INTE! HEHEHE LOL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 (Använder inte quote för att inläggen blir så stora.) Bevisa att du (brorsan) har rätt då! Du säger ju själv till och med att ditt ljudkort är på 22! Btw, IRQ har inget med "versioner" att göra, man kan säga att det är vilka platser dom sitter på. (Inte fysiskt alltså!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts