Esperanto Skrivet 2 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 jag försöker putta in min där man lägger in VC alltså i hårdisken men den kommer ut hela tiden . :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 2 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 Eh...? Installerar du VC i din hdd (harddrive) och det bara kommer ut?? Ursäkta om jag frågar men vad pratar du för språk? Fattar noll... Eller menar du kanske att du stoppar in din VC cdskiva i cd spelaren och att den bara spottar ut cdn igen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 2 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 Fattar noll... Kunde inte ha sagt det bättre själv... Ska man skratta eller gråta? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 jag försöker putta in min där man lägger in VC Din vad? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 2 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 jag försöker putta in min där man lägger in VC alltså i hårdisken men den kommer ut hela tiden . :'( vad %!@ försöker du säga? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 jag försöker putta in min där man lägger in VC alltså i hårdisken men den kommer ut hela tiden . :'( Jag har hört att det inte är hälsosamt att penneltrera datorer.. Man kan få oerhörda smärtor i penis.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 2 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 Nej nu ska vi inte vara sådana....esperanto kan ju bli leedseeeen.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 2 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 Jag har hört att det inte är hälsosamt att penneltrera datorer.. Man kan få oerhörda smärtor i penis.. sånt har du erfarenhet av Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 2 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 ja ni kan ju iaf försöka å hjälpa han iställe för att hacka på hans sätt å skriva Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 (redigerad) ja ni kan ju iaf försöka å hjälpa han iställe för att hacka på hans sätt å skriva lättare om man förstod hälften av vad han sa stell: Redigerad 2 september, 2003 av KalleR Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 2 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 (redigerad) Men var e han då? Man kan ju vara iallafall lite aktiv i sin egen topic. Om han inte förklarar sig snart är det nästan lika bra att låsa.... Edit: Men detta skulle ju passa bättre på dagens lol! "Jag försöket putta in den men den åker ut hela tiden" Redigerad 2 september, 2003 av LoneWolF Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 2 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 Ja..iställe för å hacka kan ni väll bara säga"kan du förklara lite bättre" ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 2 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 Om det var något viktigt får du väl skapa en ny tråd Esperanto, eller skriva i Vardagssnack. Ingen förstår vad du menar och det blir bara massa trams i denna tråd. *CLOSED* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts