Micke = GTA GALEN Skrivet 2 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 kan inte nån moddare göra en så EXAKT kopia av brian O' Conners nissan skyline me neonrör o allt jag skulle va EVIGT tacksam om nån skulle villa göra det till mig :'( (asså ett skin till en bil till VC) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 2 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 Menar du: http://community.webshots.com/photo/515815.../51582070wQHMyJ ?? Jo den e snygg ju... Funderar på o köpa en mini-z o lacka den som denna skylinen Vore fräckt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 2 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 (redigerad) JA EXAKT DEN Plzzzzzzzzzzzzzzzzz kan inte nån göra den o ge mig den så man kan köra runt me den i VC plzzzzzzzzzzzzzz :'( *edit* asså modda den (eller va det heter) göra om nån bil till en nissan skyline me neonrör Redigerad 2 september, 2003 av Micke = GTA GALEN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 2 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 Jag skulle också vilja ha denna bil... Men det e inte så enkelt o modelera bilar! Först ska man göra bilen i tex. zmodeler. Sen ska du göra fysiken till bilen. Sen ska du göra ljudet o allt annat mög... Hade vart mycke enklare om orginalbilen redan fanns. Då vore det väl bara att börjat måla o kanske moddat till lite neon... Jag söker på vcm manager men hittar bara en sleden R 33... Som inte e särskilt snygg... Någon som vet om där finns någan annan fast and the furious bil? från ettan eller tvåan. De kvittar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 Det finns ju en FnF supra, från 1:an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 2 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 Det finns ju en FnF supra, från 1:an. fel det finns 2 supra. en black supra och en toyota supra turbo. och så finns det en evo från 2f2f. hittade en eclipse också på http://www.codenamevice.co.uk/show_file.asp?ID=730 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 2 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 JAG HAR HITTAT EN NISSAN SKYLINE kan inte nån ta den o måla om den o sätta NEON på den Plzzzzzzzzzzzzzzzzz :'( här e den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 2 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 det är väll inte så jätte just å gjöra det ? kanske skall kolla med 'tillvärkaren' först ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 (redigerad) det är väll inte så jätte just å gjöra det ? kanske skall kolla med 'tillvärkaren' först ? Jag tror man får göra skins till andras fordon. Fast det är ju bättre om man kollar med han som har gjort den först. Redigerad 3 september, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 3 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 emn han e engelsk o jag tror inte han bryr sej eftersom han inte har skrivigt nått copywrightmärke nånstans eller skrivigt nått i readme filen........... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 respekt. han kanske inte har skrivit nått kopyright märke eller nått liknande... men det är ju inte super lätt att modda... (inte för mig iaf) så fråga först... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 Nissan Skyline Där är annars en Nissan Skyline, men inte en sån som ni har tänkt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 3 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 e det ingen som kan modda den då.........(nån av dom 2 nissan skylinerna) asså sätta neonrör på den eller dom o sen måla om den eller dom PRECIS som brians skyline plzzz plzzz plzzzzzz :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 5 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2003 Var hittar man alla bilar då? Ni snackar om en massa fast and the furious bilar men ja hittar inte en enda. Sen så undrar ja var man hittar den andra skylinen... För den röda e inte tillräkligt detaljerad för o bli en bra mod... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2003 fel det finns 2 supra. en black supra och en toyota supra Hur många supror finns det inte är toytor då? Vet att det finns två. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 5 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 september, 2003 Var hittar man alla bilar då? Ni snackar om en massa fast and the furious bilar men ja hittar inte en enda. Sen så undrar ja var man hittar den andra skylinen... För den röda e inte tillräkligt detaljerad för o bli en bra mod... jag har skrivigt en länk lite längre upp ! till en av nissan skylinerna(den som inte e röd ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts