Micke = GTA GALEN Skrivet 2 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 (redigerad) jag kom på en ide' jag gillar att "hjälpa" människor :"> så då tänkte jag att...jag kan börja hjälpa er som inte klarar av GTA:VC (till pc) men det kanske inte e säkert att jag heller klarar det men tillslut så gör jag det...jag kan juh försöka ni som behöver hjälp mailar mig eller lägger till mig på MSN MAIL : jagers@spray.se Redigerad 2 september, 2003 av Micke = GTA GALEN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 2 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 Varför tror du vi har ett forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jabbal Skrivet 2 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 Ett mycket trevligt initiativ! Så ska det vara, vi ska hjälpas åt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 2 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 (redigerad) jabbal : tack HUltenius: asså jag menar att dom kan skicka sina save filer till mig Redigerad 2 september, 2003 av Micke = GTA GALEN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 2 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 (redigerad) tycker ni inte det skulle va en bra ide' så kan jag få en sån hära "skylt" som hultenius har under sitt "namn"(står route eller nått på hans) fast på min kan det stå helper *edit* står root på hans Redigerad 2 september, 2003 av Micke = GTA GALEN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 Hur sikar man säfe filela?(Ursäkta för min felstaving.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 ojojoj, din ålder? Skicka dom via MSN eller nått, dom ligger i Mine dokument / Vice City user files Måste bara säga en grej till: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_force Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 via msn messenger eller icq, yahoo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 3 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 Måste bara säga en grej till: mobbar ni mig för att jag vill va hjälpsamm ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 (redigerad) nae, men gtagalens svenska/engelska Redigerad 3 september, 2003 av joakimnestor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 (redigerad) ojojoj, din ålder? Skicka dom via MSN eller nått, dom ligger i Mine dokument / Vice City user files Måste bara säga en grej till: Du kan inte stava till mina joakimnestor: jag e 8 Redigerad 3 september, 2003 av gtagalen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 Aj fan, du har rätt Gtagalen...jag är 15 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 3 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 haha gtagalen : hadde du tänkt skicka dina save filer till mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 (redigerad) Japp, han skulle sika säfe filela Jaja, ska inte vara dum mer... Redigerad 3 september, 2003 av joakimnestor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 3 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 ne nu e vi snälla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 haha gtagalen : hadde du tänkt skicka dina save filer till mig? Om jag orkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 mobbar ni mig för att jag vill va hjälpsamm ? nej, men hela forumet här ju till för att hjälpa... bättre att fråga här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 3 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 nää för att då måste dom vänta på att nån svarar o jag e juh en helper så jag hjälper direkt (typ) om jag e online då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 så kan jag få en sån hära "skylt" som hultenius har under sitt "namn"(står route eller nått på hans) fast på min kan det stå helper Hehe, nej. Så lätt är det inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts