Misterwhoopee Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Men nu är de jag som skriver!!! De är ju så de är!! R* menar att vi syns i Miami!! Varför tror du de annars står där!!!!!!! Ok ok! Inga purkna miner nu!! Du får väl tro som du vill men jag är skeptisk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 19 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Men de är väl ganska konstigt om dom skriver så i GTA3 så gör dom en uppföljare som utspelar sig i Miami, vad vi inte vet är att dom kan redan planerat VC redan under GTA, de har vi ingen aning om!!!! Men "see you in Miami" som Ray säger har en stor j*vla koppling till VC!!! Maila annars R*!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Jaha..kan men se denna diskussion som avslutad då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 19 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Snart kommer de!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Snart kommer de!!!!!! Kommer vad?? Jordens undergång eller??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Kommer vad?? Jordens undergång eller??? näe. jag tror att han sitter och runkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 näe. jag tror att han sitter och runkar Fy fan, årets skämt!!!! Undrar vart han lägger "satsen" ??? (fan vilken gò humor man har på natten) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Fy fan, årets skämt!!!! Undrar vart han lägger "satsen" ??? (fan vilken gò humor man har på natten) ja! allt är roligare på natten!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 ?????? Ja de du...där fick du nåt å bita i.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 ser ut som en binicke-mask tycker jag?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Nu var det inte svårt för stell att byta ut sin gamla signature...hehehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 20 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Så ruskigt synd att man inte kan simma!! För hur många gånger har man inte hamnat i vattnet och fått starta om!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts