Simon_ume Skrivet 18 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2002 Hur roligt verkar inte GTA:Vicecity!!! HAr förbokat de nu och väntar med spänning!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 18 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2002 det gör nog dom flesta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 18 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2002 Här var vi sura!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 18 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2002 va!?....ok...så nu är man så om man säger "Det gör nog dom flesta"!!!??? är man sur?.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-MaRinE- Skrivet 18 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2002 20 dagar kvar nu! Webhallen brukar vara bra med leveranstider så jag kanske får spelet 6:e eller 7:e Nov! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Jag beställde från en butik där jag bor!... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 19 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Jag förbokade på spelbutiken.se Har beställt en MGS 2 guidebok därifrån tidigare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Var dom bra att beställa ifrån kanske ska prova? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 19 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Jag har för mig de!! Kommer inte ihåg om guiden var slut eller så har jag bara blandat ihop dom med några andra!! De tycker jag du ska göra för de är ett stort företag och på gamesmix kunnde inte jag förboka!! De bästa är att de kostar 558kr MED FRAKT!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Ok tack ska prova att beställa TheGetway senare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 19 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Ska du oxå köpa de?? I The Getaway verkar de vara snygga krockar?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Ja och så är det i london många skumma gränder.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 19 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 De kanske känns lite B när man har VC Och de finns SAAB 93 oxå!! Men undra om man kan köra öven människor i The Getaway!! Ser Mr. Bean vilken jävla idiot! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 19 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Har alla sett reklamskylten (om man kommer från Portland och kör öven calahan bron) så är den rakt fram!! Där står de ju nåt med Miami, och när man har kört Ray till flygplatsen skickar han ju ett medelande på sökaren där han skriver "See you in Miami" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Ja men VC e på 80-talet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Har alla sett reklamskylten (om man kommer från Portland och kör öven calahan bron) så är den rakt fram!! Där står de ju nåt med Miami, och när man har kört Ray till flygplatsen skickar han ju ett medelande på sökaren där han skriver "See you in Miami" Ja men de e ju i nutid.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 19 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Jo, men de måste ju vara medelanden att VC kommer att vara i Miami!! R* menar väl de Ray säger!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Varför måste alla dra upp sånt som jag o Mika drog upp för nästan 2-4månader sen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Jo, men de måste ju vara medelanden att VC kommer att vara i Miami!! R* menar väl de Ray säger!! Förflugen tanke kallar jag det...men jag ska inte säga nått förhastat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 19 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Men nu är de jag som skriver!!! De är ju så de är!! R* menar att vi syns i Miami!! Varför tror du de annars står där!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts