mr staffe Skrivet 1 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2003 Hej! jag har problem med mitt nätverkskort kan inte spela mot min kompis i lan vet nån varför de inte funkar skriv så snabbt ni kan tillbaks om ni vet svaret. MVH mr staffe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 1 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2003 En ganska viktig fråga: Vilket GTA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 2 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 Hej! jag har problem med mitt nätverkskort kan inte spela mot min kompis i lan vet nån varför de inte funkar skriv så snabbt ni kan tillbaks om ni vet svaret. MVH mr staffe. KalleR sa nåt till mig om att man behövde en "twistad tp" kabel för att koppla ihop 2 datorer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Erik HK Skrivet 2 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 Ja, precis... en tvåvägskabel behöver man om man ska koppla ihop direkt utan hubb... annars kan man ha en vanlig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr staffe Skrivet 2 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 jag har en nätverkskabel och ett nätverkskort sen spå lanar vi men de funkar inte har kollat installationen men de funkar inte de står att jag inte har nätverkskortet i satt fattar inte varför de står de när jag har nätverskortet i satt.....? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts