MaFe98 Skrivet 18 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2002 Eftersom att Sony räknar med att släppa PS3 någon gång under 2003-2004 , (och enligt Sony så ska man på PS3:an kunna koppla upp sig (bredband) till deras jetteservrar och spela online), så tror jag att GTA4 kommer att släppas på just PS3. För VARFÖR skulle man bara släppa det till PC när PS3:an är till för att spela online. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 18 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2002 Du kan spela online med PS2:an oxå!!!!!! Rockstargames kommer nog släppa GTA 4 till PS2, PC och OM sony gör PS3, som de bara har ryktats om när microsoft sa att dom skulle göra X-box! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 18 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2002 En PC har bättre möjligheter till online-spel än en konsol. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2002 En PC har bättre möjligheter till online-spel än en konsol. det är väl klart Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 18 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2002 Eftersom att Sony räknar med att släppa PS3 någon gång under 2003-2004 , (och enligt Sony så ska man på PS3:an kunna koppla upp sig (bredband) till deras jetteservrar och spela online), så tror jag att GTA4 kommer att släppas på just PS3. För VARFÖR skulle man bara släppa det till PC när PS3:an är till för att spela online. Ett multiplayerspel som inte kommer till PC? Glöm det!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 18 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2002 Jag hörde rykten om att det förekommer mycket fusk när man spelar onlinespel över PS2... kanske dom borde fixa först? Det skulle vara fint om PS3 utvecklades till en snabb dator med bara det viktigaste för spel. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2002 Jag hörde rykten om att det förekommer mycket fusk när man spelar onlinespel över PS2... kanske dom borde fixa först? Det skulle vara fint om PS3 utvecklades till en snabb dator med bara det viktigaste för spel. ps3 som snabb dator? då kan man ju lika järna skita i konsoller i och bara köra dator!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Ja..... men jag tror GTA4 bara kommer till PC.. för PC has the power for that GAME! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 R* har släppt ett GTA-spel varje år till PSX eller PS2! Och eftersom Sony har köpt rättigheter så de heter duga så kommer GTA 4 i så fall nästa år, först till PS2 och sen till PC!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 man måste väll ha den där bredbands saken till GTA4 då.... annars kan man inte spela gta4! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Linuxpaketet måste man ha!! Vet inte om de går att köpa nu, dom skulle ju inte sälja de i affärer utan bara på internet!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Japan har väll det där till PS2 har för mig det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts