Hultenius Skrivet 1 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2003 Som ni säkert har läst på GTAsajten så kommer vi att skyffla över hela GTAsajten till vår egna server tidigt nästa vecka. Det finns några klara fördelar för forumet 1. Minnesproblemen försvinner. 2. Forumet blir snabbare. 3. Forumets inbyggda system för att ladda upp filer aktiveras (glöm pixas) 4. Alla får ha 100 PM (max förut var 50 st) Mer info om flytten kommer senare i veckan. Flytten påbörjas troligtvis på lördag-söndag och blir klar på måndag-tisdag. Men som sagt, mer info kommer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 1 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2003 Har du köpt en riktig server-dator, eller använder du server-program som Apache? Anyway, hoppas det blir mycket bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 1 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2003 Låter sk*tbra! bra med eget uppladdningssystem och att slippa minnesproblemen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 1 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 september, 2003 Har du köpt en riktig server-dator, eller använder du server-program som Apache? Anyway, hoppas det blir mycket bättre! Linux + Apache är en riktig serverdator Finns inget bättre just nu men Windows Server 2003 börjar knappa in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2003 riktigt billig host!, inte gratis Skitbra hultan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 1 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2003 Linux + Apache är en riktig serverdator Finns inget bättre just nu men Windows Server 2003 börjar knappa in. Tänkte nämligen föreslå Linux + Apache om du använde något annat! Av någon anledning trodde jag nämligen att du skulle använda (blä, jag hatar att säga de här 3 bokstäverna ) IIS... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 1 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2003 Låter sk*tbra! bra med eget uppladdningssystem och att slippa minnesproblemen Precis, ska bli väldigt skönt att slippa alla dessa uppladdningssidor! men blir det ett enkelt system då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 1 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 september, 2003 Ett riktigt enkelt system tror jag Men jag har inte testat det än. Haha, vi har ju 55 GB att fylla upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 2 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 och du hade ont om pengar hrmm hur mycket kostar än sån här`i månaden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 (redigerad) och du hade ont om pengar hrmm hur mycket kostar än sån här`i månaden? är nog inte så farligt Redigerad 2 september, 2003 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 2 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 och du hade ont om pengar hrmm hur mycket kostar än sån här`i månaden? Jo jag har tömt nästan hela spargrisen nu Men jag ser det som en investring, förhoppningsvid kan vi hyra ut delar av den. Servern kostar ca 500 kr/månad och är redan betalad för ett år framöver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 2 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 ok så vad skulle du säga att din billiga webbhost är hur mycket bättre ens webcows (om den e det altså) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 2 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 omg! gsmalbin (min hoster) har ju också en sida.. gratis fast de kanske é för att han har gotdns.com adress och hultan www.gtasajten.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts