comfy Skrivet 1 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2003 här kan lägga upp hjälpsidor och era egna filmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 1 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 september, 2003 kan ingen svara :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 1 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 september, 2003 kan nån hitta en svensk hjälp sida till mig plz :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2003 lungna ner dig www.google.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 2 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 Minf Film: http://ninthgate.mine.nu/~Mikolan/myfirstflash.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 2 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 Minf Film: http://ninthgate.mine.nu/~Mikolan/myfirstflash.html hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 2 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 hahaha dte e min första film ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 2 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 dte e min första film ju Den var grym och rolig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 2 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 Minf Film: http://ninthgate.mine.nu/~Mikolan/myfirstflash.html lol jaja.. du är ju ny min film då: Hojfilmen! så har jag gjort lite klipp också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 2 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 Min film ownz.... Men den e inte gjord i Macromedia Flash... Vad den e gjord i får ni lista ut själv Arvid håller käften Länk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 2 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 Min film ownz.... Men den e inte gjord i Macromedia Flash... Vad den e gjord i får ni lista ut själv Arvid håller käften Länk PAINT!!! vet inte nån några sidor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 2 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 PAINT!!! vet inte nån några sidor Jaa... jag hade 2 proggs.... 1. Paint.... 2. ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 2 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 1. Paint 2. Videomach? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 2 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 Jaa... jag hade 2 proggs.... 1. Paint.... 2. ??? movie maker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 4 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 september, 2003 kan inte nån posta lite sidor plz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 4 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2003 kan inte nån posta lite sidor plz Va fan sök själv! Kalle föreslog ju google! Annars: AltaVista, MSN, Lycos m.fl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 5 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2003 Min film ownz.... Men den e inte gjord i Macromedia Flash... Vad den e gjord i får ni lista ut själv Arvid håller käften Länk i Movie Maker.. kan man creata i formatet .swf då? Som står för Flash.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 5 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2003 i Movie Maker.. kan man creata i formatet .swf då? Som står för Flash.. Ingen har svarat rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 5 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2003 i Movie Maker.. kan man creata i formatet .swf då? Som står för Flash.. Flash bygger på vektorbaserad grafik, det är därför som flash (oftast) går snabbare att ladda än vanlig, blid-för-bild-film. Alltså är det knappast MovieMaker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sirar Skrivet 10 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2003 här kan lägga upp hjälpsidor och era egna filmer testa:actionscripts.org och ultrashock.com svensk:flashskolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts