Funnylin Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 Det börjar spåra ur! Tillbaka till ämnet annars låser jag tråden!(Visst låter jag cool när jag försöker vara hotfull!?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 Det börjar spåra ur! Tillbaka till ämnet annars låser jag tråden!(Visst låter jag cool när jag försöker vara hotfull!?) vi diskuterar ju platser där filmer utspelar sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 vi diskuterar ju platser där filmer utspelar sig Ämne: Vilken film är bäst? Det ni diskuterar: Omaha beach! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 Ämne: Vilken film är bäst? Det ni diskuterar: Omaha beach! jag vill inte vara uppkäftig men jag tycker att det fortfarande är inom film aja får väll lyda dig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 jag vill inte vara uppkäftig men jag tycker att det fortfarande är inom film aja får väll lyda dig... Det är klart det är inom film...men det kvalificierar sig inte till den här topicen(Tips: starta ny topic om inspelningsplatser eller nått sånt!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kamikaze Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 men kan du skärpa dig Funnylinn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 Blir det inte jobbigt om vi skulle ha fem olika film trådar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 men kan du skärpa dig Funnylinn Men lägg av nu va...jag vet att du hatar mig men lägg dig Fan inte i vad jag gör! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 Blir det inte jobbigt om vi skulle ha fem olika film trådar. Öhh...du känner till det faktumet att det är ett Grafik och film forum...dvs en topic för varje film eller för varje filmdiskusion! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 Öhh...du känner till det faktumet att det är ett Grafik och film forum...dvs en topic för varje film eller för varje filmdiskusion! Men kan man inte göra det lite enklare med att samla det i en tråd? T.ex. vad skulle grejen vara om dem startde en ny tråd om omaha beach och sen efter fyra posts i den så dör den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 Men kan man inte göra det lite enklare med att samla det i en tråd? T.ex. vad skulle grejen vara om dem startde en ny tråd om omaha beach och sen efter fyra posts i den så dör den. Men man behöver ju inte starta en tråd om Omaha beach man kan starta en tråd om tex verklighetsbaserade filmer... Här hör det iaf inte hemma! Nog talat om det tillbaka till ämnet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kamikaze Skrivet 4 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2003 Hehe Funnylinn, hata är ett starkt ord, but i dont hate ya, men du e jobbig ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 17 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2003 sagan om ringen och dom två tornen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 2 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2003 Ladda om min signarur och gissa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts