Plaisir Skrivet 1 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2003 Här är version 2.0 med alla möjliga filmer och skådespelare!!!!Gta special Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 1 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2003 Nasses STORA film såklart!! AS cool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 1 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2003 The Matrix! (Ettan alltså! ) Reloaded var bra också, men den hade inte lika mycket handling... Mest bara slagsmål... Fast det var coolt! En sak jag garvade lite åt i Reloaded var "bakdörrarna"! I Matrix är ju allt i ett "grafisk gränsnitt"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 2 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 sagan om RINGEN och de 2 tornen ! ! ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 2 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 Kan inte bestämma mig Ska försöka komma in på T3 ikväll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stallion Skrivet 2 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 Kan inte bestämma mig Ska försöka komma in på T3 ikväll En polare och jag försökte komma in för att se T3 fast hon vid kassan sa att vi var "gränsfall" Hatar såna som inte släpper in även fast jag är 13 (14 om 15 dagar ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 2 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 Matrix, bättre än allt annan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 2 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 Av de filmerna som finns i den här listan är Sagan om Ringen och Sagan om de två Tornen helt klart de bästa! (Inte för att jag sett alla, men iaf... ) Längtar verkligen till 17 december då Sagan om Konungens Återkomst har premiär! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 2 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 Saknar en krigsfilm bland alternativen fast LOTR:TT är ju helt klart bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 2 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 Saknar en krigsfilm bland alternativen fast LOTR:TT är ju helt klart bäst. Som Saving Private Ryan! Den är skitbra! Stormningen av Omaha Beach var riktigt maffig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 Som Saving Private Ryan! Den är skitbra! Stormningen av Omaha Beach var riktigt maffig! Fast saving private ryan är bra men lite klen, jag vil lse råa filmer som apocalypse now (redux). Sen så fanns det ju inga hannibal filmer heller som redragon eller när lammen tystnar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 En polare och jag försökte komma in för att se T3 fast hon vid kassan sa att vi var "gränsfall" Hatar såna som inte släpper in även fast jag är 13 (14 om 15 dagar ) Men... Klart dom inte släpper in dig om du är 13 (Eller 14...) Eftersom filmen är från 15... Doh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 Om man säger att man är 15 och dom inte kan bevisa motsatsen borde man ju bli insläppt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 Men... Klart dom inte släpper in dig om du är 13 (Eller 14...) Eftersom filmen är från 15... Doh dom visste inte att den var från 15 men dom borde inte sälja bilijetter om dom vet att dom inte är 15 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terminator Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 Fast saving private ryan är bra men lite klen, jag vil lse råa filmer som apocalypse now (redux). Sen så fanns det ju inga hannibal filmer heller som redragon eller när lammen tystnar. det heter väll ohama beach? aja nasses STORA film :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 är Apocalypse now bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 det heter väll ohama beach? aja nasses STORA film :"> Jag minns aldrig riktigt... Antingen så är det Ohama eller så är det Omaha... Men jag tror att det är Omaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 Jag minns aldrig riktigt... Antingen så är det Ohama eller så är det Omaha... Men jag tror att det är Omaha! de e omaha en annan krigsfilm som smider e full metal jacket från 87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 de e omaha en annan krigsfilm som smider e full metal jacket från 87 japp-... omaha... var där i sommras... trodde att det skulle finnas bitar av nån bunker eller nått sånt kvar men det va bara en stor turist strand... skulle inte vilja bada där så många dog.. det mest ''spännande'' som fanns där var en sk*t stor kyrkogård!.... blev besvinken.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 japp-... omaha... var där i sommras... trodde att det skulle finnas bitar av nån bunker eller nått sånt kvar men det va bara en stor turist strand... skulle inte vilja bada där så många dog.. det mest ''spännande'' som fanns där var en sk*t stor kyrkogård!.... blev besvinken.. Turiststrand?! Där skulle jag ALDRIG vilja bada... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts