vampire Skrivet 1 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2003 Hej!!! Jo det e så att jag och en kompis ska skapa en hemsida. Ni vill nog vet vad den kommer att innehålla. Kommer att innehålla. Kurser i olika prog språk,ex:html,php, asp m.m Forum Ner laddningar. Färdiga layouter. m.m Så men vi har fult upp att skriva i hop alla kurserna så dom blir klara så vi hinner knappt med att göra designen till sidan. Så jag undrar om nån här kan göra en super snygg design till sidan. (ganska mörk). som tack för det så får du ha din banner på sidan och vi skriver att du har gort designen. lycka till _________________ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
curry Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 Jag är rätt bra på att göra design på hemsidor. Men jag orkar inte tyvärr. Jag har nog en polare som är html galen som kanske kan hjälpa er... hehe Jag hör av mig.. ööÖÖÖhhhhh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 så vi hinner knappt med att göra designen till sidan. Vad menar du med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 om du vill ha gratis design så vet jag flera länkar men just nu är min dator formaterad så jag har inga "Favoriter" kvar säg till om du vill ha isåfall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 4 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2003 om du vill ha gratis design så vet jag flera länkar men just nu är min dator formaterad så jag har inga "Favoriter" kvar säg till om du vill ha isåfall ge lite länkar då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vampire Skrivet 5 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 september, 2003 ja gör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sirar Skrivet 5 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2003 Testa den här länken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2003 man ska ju ha en egen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 5 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2003 här finns en del http://www.peapoddesign.net/linkware/ eller gå till http://www.thefreesite.com och sök på design Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts