GTA_Snubbe 2 Skrivet 1 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2003 När man har laddat ner en mod, var ska man lägga den?? Jag har laddat ner policebil o helicopter-grejen så att man kan flyga dubbelt så högt men hur gör man??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 1 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2003 (redigerad) Om det följde med en readme-fil så läs den! Redigerad 1 september, 2003 av TobbeH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Snubbe 2 Skrivet 1 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 september, 2003 men den förklarar ju inget jag fattar inte så här står det Installation : 1. Gör backup på handling.cfg 2. Lägg in den nya handling.cfg filen i data mappen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 1 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2003 men den förklarar ju inget jag fattar inte så här står det Installation : 1. Gör backup på handling.cfg 2. Lägg in den nya handling.cfg filen i data mappen Jag kan inte förklara det mycket bättre än den readme-filen! Det står ju EXAKT hur du ska göra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Snubbe 2 Skrivet 1 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 september, 2003 men hur gör man en back upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 1 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2003 1. Öppna mappen där du har Gta Vice City 2. Gå in i mappen Data 3. Leta upp filen handling.cfg 4. Högerklicka på filen och välj Kopiera 5. Klistra sen in filen i en annan mapp 6. Sen lägger du in filen som du fick i zipfilen i Data mappen 7. Sen e det bara att spela spelet Om du inte vill ha kvar modden klistrar du bara in din gamla handling.cfg Hoppas du fattar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2003 Och med .SCM modar måste du starta ett nytt spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts