graffe Skrivet 1 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2003 (redigerad) Jag har följt en guide för att hitta 100 hp. När jag kom till ungefär nr 20 hade jag ett paket för lite. så jag gick igemon alla hp till nr 20 igen för att se om jag har missat nåt. men jag hittade fortfarande inte det som fattades. så nu har jag 99 hp och kan inte hitta det sista. Hjälp mig snälla finns det typ nån sida där man kan skicka in sina stats och se vad man har missat Redigerad 1 september, 2003 av graffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 1 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2003 Jag har följt en guide för att hitta 100 hp. När jag kom till ungefär nr 20 hade jag ett paket för lite. så jag gick igemon alla hp till nr 20 igen för att se om jag har missat nåt. men jag hittade fortfarande inte det som fattades. så nu har jag 99 hp och kan inte hitta det sista. Hjälp mig snälla finns det typ nån sida där man kan skicka in sina stats och se vad man har missat ajdå, tråkig sits du har hamnat i... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MattiaSS Skrivet 1 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2003 Hade precis samma problem som du. Letade i timmavis. Det visade sig vara detta paketet som jag saknade: http://www.vicecityunleashed.com/image.php...3edc170fe213cd2 Paketet ligger MELLAN taket o helipaden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 1 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2003 Hade precis samma problem som du. Letade i timmavis. Det visade sig vara detta paketet som jag saknade: http://www.vicecityunleashed.com/image.php...3edc170fe213cd2 Paketet ligger MELLAN taket o helipaden! Lol! Man behöver inte en helikopter för att komma upp dit! Det är ju bara att gå in i dörr-öppningen där nere på byggnaden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MattiaSS Skrivet 1 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2003 Det sa jag inte heller att man behövde lille vän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 1 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2003 Det sa jag inte heller att man behövde lille vän Nä, men det står så på bilden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
graffe Skrivet 2 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 Det packetet har jag redan hittat Kan det va nån bugg elle nåt så ett hp som jag tog kanske inte räknades Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MattiaSS Skrivet 2 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 Jag trodde också att det var någon bugg. Jag var 100% säker på att jag tagit alla men det hade jag inte alltså. Hitta en bra karta tex den på www.vicecityunleashed.com och gå igenom alla igen. Börja med dom som inte känns helt hundra %igt säkra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 2 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 (redigerad) Det finns ett program för det där ...man laddar ner det och sen kan man se var paketen man har kvar ligger... ladda ner här Redigerad 2 september, 2003 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
graffe Skrivet 3 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 Tack som in helvete, felet var att den inte räknades med, men jmag ominstallera spelet så fanns den där!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts