Karatemorfar Skrivet 22 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2002 Kan man inte ladda upp in skannade bilder eller!! Funkar inte!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2002 Det hjälper om man läser vad som står... Och jag citerar: Endast .jpg, .gif bilder funkar Edit: Texten var visst bortaget... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sylt-Tomten Skrivet 21 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2002 (redigerad) ja Redigerad 21 november, 2002 av Sylt-Tomten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sylt-Tomten Skrivet 21 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2002 Jag har aldrig spelat GTA3 på PC så vad är det för skillnad mellan GTA 3 på PC och PS2?? (Grafiken vet jag att den är bättre men jag menar bilar, uppdrag m m???) jag har spelat det till både pc och ps2, skillnaden är den att det är mycket lättare att sikta med musen än med autoaim, och att bilarna blänker...men jag tycker ändå att känslan och bilkörningen är bättre på ps2... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2002 Grafiken också... snyggare på PC.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
curry Skrivet 16 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2002 Jag har aldrig spelat GTA3 på PC så vad är det för skillnad mellan GTA 3 på PC och PS2?? (Grafiken vet jag att den är bättre men jag menar bilar, uppdrag m m???) PC versionen är snyggare grafik (renare). Det du inte kan göra i PS2 Versionen är sikta fritt. Det kan du göra PC Versionen och kolla upp och ner. Medans i PS2 måste du "locka" ett mål. sen är det bara att skjuta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts