Simon_ume Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Men du kan ju uppgradera datorer så dpm blir bättre men de kan du inte med PS2!! Men håller med om att PC är bättre med grafik (ibland) men de laggar aldrig på PS2:an!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Fördelen med PC är mods... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 De kommer till PS2 snart skulle jag tro nu när Linux-paketet har kommit!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Nintendo 64 kunde man uppgradera... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 PS 2 Suger, PC Äger!! Och i Ps 2 så är grafiken inte bra! När man kör på en väg så ser man inte husen längre bort och dom kommer efter ett tag!! Men i Pc så ser man husen nästan hela tiden!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Nintendo 64 kunde man uppgradera... Ja!! med nåt som heter DD 64 eller nått!! Man kan göra egna gubbar till spelen och sånT!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 De beror på spelen att man inte ser långt!! Typ i VC kan man se hur långt som helst men inte i GTA3!! Och PS2 har 512mbs grafikkort eller mer.PS2an har en processor som heter Emotion engine som är bättre än alla datorer som finns nu för privat bruk!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Ja!! med nåt som heter DD 64 eller nått!! Man kan göra egna gubbar till spelen och sånT!! Man skulle skruva av det lilla locket på spelkonsolen och trycka ner en röd kub så skulle konsolen bli dubbelt så snabb. http://www.terra.com/specials/gamersguide/graphics/nintendo64.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 DD:en sätter man på under 64:an!! Och den lilla kuben har man till spel som är för bra för att spela på 64:an!! Den ger bättre grafik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 DD:en sätter man på under 64:an!! Och den lilla kuben har man till spel som är för bra för att spela på 64:an!! Den ger bättre grafik Jag vet bara det jag läste i en reklambroschyr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Jag har en bild men hittar inte pixas uppladnings sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Kolla i topicen ´länkar´ av StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Här finns en snabblänk om du inte orkar...Pixas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Här är en annan och mycket bra filuppladdningssida! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Här finns en snabblänk om du inte orkar...Pixas... Ops nu blev de lite tokigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Här är en annan och mycket bra filuppladdningssida! Den var ju inge bra!! Stog bara Error Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Länken funkar för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Jo, det gör det för mig me men när jag laddar upp så ståtr det error!! Är det nån som har Pixas sida eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 varsergod!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 22 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2002 Nu har jag fått in bilden!!Titta här Eller HÄR Den första är fel!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts