don_salvatore87 Skrivet 17 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2002 Jag har aldrig spelat GTA3 på PC så vad är det för skillnad mellan GTA 3 på PC och PS2?? (Grafiken vet jag att den är bättre men jag menar bilar, uppdrag m m???) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 17 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2002 Bilarna i Ps2 är mycket bättre!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 17 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2002 Man kan inte gå sakta...vad jag vet...(om ingen moddat) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 17 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2002 Jag håller med på att bilarna i PS2 är bättre för jag såg på en kompis när han spelade på PC och där var t ex Cartelcruiser ljusblå/silver men i PS2 är den mörkblå!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 17 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2002 På ps2 var det bara att gå in i en bil och köra utan att stänga dörren....på pc stängs dörren alltid innan han åker iväg....rätta mig om jag har fel.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 17 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2002 På ps2 var det bara att gå in i en bil och köra utan att stänga dörren....på pc stängs dörren alltid innan han åker iväg....rätta mig om jag har fel.... Det beror på hur snabbt man trycker på gasen efter att man gått in i bilen och dörren kan man stänga under bilfärden på PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 17 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2002 Det beror på hur snabbt man trycker på gasen efter att man gått in i bilen och dörren kan man under bilfärden på PC. Ja men jag tyckte iallafall att de va så...för du har väl inte testat gtaIII på ps2?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 17 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2002 Nej har inte PS2 men PC knäcker alla konsoler! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 17 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2002 Nej har inte PS2 men PC knäcker alla konsoler! Jo...det tycker jag också...är invand vid pc.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 18 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2002 (Tyck aldrig skit om PC! för den slår alla consoler med ett fnyssssssss!) (Det bror på hur snabb PC man har då.....) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 18 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2002 Man kan inte gå sakta...vad jag vet...(om ingen moddat) Det går att gå, men inte så sakta som man kan gå på ps2, för där kan man väl hålla inne löst? Jag tycker inte att det är så stor skillnad mellan pc och ps2, visserligen var det ett tag sen jag spelade gta3. Jag har varvat det två gånger på både pc och ps2. Jag vet inte om det är mer ljud till pc, för jag tyckte att när jag körde gta3 till pc för första gången (efter jag hade varvat det 2 gånger till ps2) att det var annorlunda människofraser. Kan det vara så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Kom på en annan grej (bagatell) en melodie från Double Cleff är bortagen på pc versionen... Kanske ångrade copyrights-innehavaren säj??!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 När jag provade GTA 3 hos en kompis asså på Play station 2 jag tyckte att bilarna gick fortare!!en på PC Sjukt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 PS2 är bäst de är bara att inse!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 PS2 är bäst de är bara att inse!! Jag tänker inte inse det....PC ska de va.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Jag tänker inte inse det....PC ska de va.... PC ÄGER PS2! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Men hmmm inte undra på, PC är ganska mycke mer utvecklat!! Men de laggar ALDRIG på PS2 men de gör de på PC vilken slags datorn du än har så laggar nåt spel nån gång, och PS2 hänger sig aldrig!! Tyckewr oxå att PC är bättre men PS2 äger X-box (super skit) och Gmecube (skit) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Men hmmm inte undra på, PC är ganska mycke mer utvecklat!! Men de laggar ALDRIG på PS2 men de gör de på PC vilken slags datorn du än har så laggar nåt spel nån gång, och PS2 hänger sig aldrig!! Tyckewr oxå att PC är bättre men PS2 äger X-box (super skit) och Gmecube (skit) det laggar ju visst på ps2 när speltidnigarna mm. Komenterade alla att bilduppdateringen blev för låg i bland!!!!! Xbox är mycket bättre än gamecuben!!! till GC:n finns det ju bara massa småbarns spel!!!! Fast PC äger allt och kommer alltid att göra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 De har aldrig laggat när jag har spelat PS2!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Inte hos mig med! ALDRIG!!! Fast PC äger ändå allt jag vet och håller med om det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts