Zane Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 hur gör jag en partion med partion magic med fdisk funkar inte så bra typ..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 1 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2003 Det här var väl ojust! 300 views, men inte en enda reply! Nu till saken!: högerklicka på din partion och välj Resize! Om din HD är på tex. 30gb, och vill att den nya partionen ska vara 5gb... skriv då 25gb på new size... stäng ner.. starta om och sen klart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 1 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 september, 2003 men jag har ingen partion än tror jag eller är det samma sak öööhh-.-. förklara plz psst: nu är "views" på 750 jag mixtra lite med den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 1 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2003 men jag har ingen partion än tror jag eller är det samma sak öööhh-.-. förklara plz psst: nu är "views" på 750 jag mixtra lite med den du måste väl ha en partition för att a Windows! vadå "mixtra" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 1 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 september, 2003 öhh jag vet inget kan du ge mig en fungerande länk förresten har haft det förr men nu funkar det inte ja mixtrat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 1 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2003 öhh jag vet inget kan du ge mig en fungerande länk förresten har haft det förr men nu funkar det inte ja mixtrat 1. vad för länk 2. men hur mixtrar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 1 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 september, 2003 länk till partion magic 8 download altså jag har inga partioner vad jag vet formatera hårddsiken igår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 1 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2003 länk till partion magic 8 download altså jag har inga partioner vad jag vet formatera hårddsiken igår Men vadå... sitter du på en annan dator nu!!! om inte så är det självklart att du har partitioner.. annars skulle du inte kunna lagra nån slags information på HD:n sen så tror jag inte att man kan ladda ner en laglig version så där bara, tror inte ens att det finns nån DEMO! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 1 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 september, 2003 jo det gör det vadå bytt dator? har du partion magic själv? vet du vad partioner är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 1 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2003 jo det gör det vadå bytt dator? har du partion magic själv? vet du vad partioner är? Jag tror snarare det är du som inte vet vad partioner är! För att man ska kunna lagra data på en hårddisk måste den ha minst en partion! Sen kan du dela upp hårddisken i flera partioner, men det är frivilligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 1 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 september, 2003 öhh jag vet inget kan du ge mig en fungerande länk förresten har haft det förr men nu funkar det inte ja mixtrat ja jag vet vad partioner är och jag skrev förrut att jag var osäker ändå och jag visste inte att sytemet hade en själv och det jag vill är att jag ska kunna 2 st olika "ME" system på samma hårddisk utan att dom krockar på något sätt en 40gb en 10 gb en 10 gb hur gör jag då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 1 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2003 ja jag vet vad partioner är och jag skrev förrut att jag var osäker ändå och jag visste inte att sytemet hade en själv och det jag vill är att jag ska kunna 2 st olika "ME" system på samma hårddisk utan att dom krockar på något sätt en 40gb en 10 gb en 10 gb hur gör jag då? nödvändig att partionera då? eftersom du bara ska ha windows os på den...annat e om du ska ha LINUX å windows på samma..då måste du partionera..jag har 2000 pro å 98 iaf på samme HD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 2 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 hmm men då kommer allt säkert börja strula och så skulle jag vilja ha så att jag kan formatera min del ibland liksom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 2 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 hmm men då kommer allt säkert börja strula och så skulle jag vilja ha så att jag kan formatera min del ibland liksom formaterar du HD:n så försvinner ju allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 3 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 jag vet och nu vet jag även hur jag partionerar tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 3 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 funkar nu sen så väljer jag i en lista vilken partion jag vill starta mycket bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts