AE_Dave Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 Tjena! Undrar bara om någon vet vad låten som spelas upp i sluttexterna på filmen "The Peacemaker". (Tror den fanns med nånstanns i "The Rock" också.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 Är det den här du menar? (bakgrundsmusik på hemsidan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 (redigerad) Är det den här du menar? (bakgrundsmusik på hemsidan) Den låten är faktiskt j*vligt bra! Edit: Fast den på hemsidan var lite mysko Redigerad 31 augusti, 2003 av SuXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 Den låten är faktiskt j*vligt bra! Edit: Fast den på hemsidan var lite mysko Ja, den på den hemsidan lät sk*tskum... Men det är en utav de bästa soundtrack som finns tycker jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 1 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 september, 2003 Ja! Det är just den låten. (Håller med er den lät jätteskumt ) Ni ser jag är 3D movie/model artist för Avalon Entertainment teamet och vi har ett projekt på g och jag tänkte använda den där till introfilmen, jag letade länge efter en bra låt som har dragit ut på allting men sen för nån dag sen så gick ju filmen "The Peacemaker" på tv och jag råkade höra låten, hade hört något liknande i The Rock också men... nån skulle vara ski*schysst om ni kunde lägga upp den ("a href") på någon hemsida så jag kan få tanka hem den.... (Förresten TobbeH Jag såg i ett tidigare skriven "topic" arbetade du på ett spel.... Vi letar faktiskt efter programmers så om du känner dig intresserad så maila bara avalonentertain@hotmail.com Därefter får du information av Projekt ledarna och sånt lite då och då (om du går med i AE alltså hehe.)) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 1 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 september, 2003 (By the way: Vilket språk är hemsidan på?? Jag får bara fram några arabiskt liknande bokstäver undrar vad jag ska ladda hem för "språk gramatik" till datorn (eller vad det nu heter)) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2003 Är den inte upphovsskyddad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 1 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 september, 2003 Gör nog inget skulle jag tro... Avalon Entertainment är inget speciellt team (skapat av mig, en kompis och en till kompis till mig år 2001.) Vi har aldrig lanserat något tidigare spel eftersom vi inte förrän nu satsar på något större.... ehurm och möjligtvis för att vi aldrig hittat en utgivare... och möjligtvis också för att vi bara gjort "testspel" hittils. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 1 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2003 (Förresten TobbeH Jag såg i ett tidigare skriven "topic" arbetade du på ett spel.... Vi letar faktiskt efter programmers så om du känner dig intresserad så maila bara avalonentertain@hotmail.com Därefter får du information av Projekt ledarna och sånt lite då och då (om du går med i AE alltså hehe.)) Vad är det för spel? Är det 3d eller 2d? Vad vill du ha hjälp med? Själva motorn, eller detaljer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2003 Gör nog inget skulle jag tro... Avalon Entertainment är inget speciellt team (skapat av mig, en kompis och en till kompis till mig år 2001.) Vi har aldrig lanserat något tidigare spel eftersom vi inte förrän nu satsar på något större.... ehurm och möjligtvis för att vi aldrig hittat en utgivare... och möjligtvis också för att vi bara gjort "testspel" hittils. Jo men om den är det borde du kanske inte uppmana folk här till att ladda upp den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 2 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 Hmmm... det ligger nåt i det du säger... sorry tänkte inte riktigt klart... nåja nån som vet vad den heter? TobbeH: Vi gör för tillfället ett spel i 2D (lite så här slarvigt för att våran just nu ende programmer Matte testar olika "källkoder" och sånt, fast han håller på med gamemaker... (Okej det anser även vi att det är lite små "noobigt" som vissa säger hehe)) Men vi håller på att planera ett strategispel och vi kommer försöka avvika från gm eftersom att det planeras till "3D" view... (Vet inte om man kan säga 3D men alltså det kommer inte vara 2 dimensioner så det borde väl vara nå't åt det hållet. Jag höll på att lära mig c++ ett tag men den blev bara massa skit utav det (hehe man kan säga att jag gav upp helt på det.) så, och innan vi som riktigt startar med allting så försöker vi hitta programmers så, om du ska programmera motor eller finslipa det hela lite beror alltså helt enkelt på om vi ska starta något nytt spel med en 3D motor så behöver vi någons hjälp i teamet och med 2D motorer så har vi då Matte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 10 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 september, 2003 Nå'n som vet vad den heter? :\ he... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 10 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2003 undrar också av den heter eller nån som vet var man an få den?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 10 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2003 Är det den här du menar? (bakgrundsmusik på hemsidan) åå robinsson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 10 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 september, 2003 Robinsson? Vad tusan har Cruse med det hela att göra?? Låten kommer inte precis från Robinsson tävlingen på tv:n iaf. Skulle inte tro att nå'n svensk låt skulle bli så välkänd att den skulle användas i amerikanernas filmer.... Men nog liknar Robinsson låten den där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts