XperienZe Skrivet 1 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 september, 2003 Det blir aldrig game over för jag vet ej hur man gör :"> Jag skulle gärna villja veta hur man gör så att den går tillbaka till huvudmenyn när en bil har exploderat (Jag använder Klik & Play) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 1 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2003 haha så du kunde inte göra Game over ruta, men du kunde använda avancerade värden.. eller hur.. du har tagit detta från Klick and play spel arkiv som man får med i program som exempel, du har bara gjort om det litte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XperienZe Skrivet 1 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 september, 2003 Öhhh nej, det är klart att jag har gjort det själv, men lite hjälp har jag ju fått från andra spel! Jag hittar inget om hur den går tillbaks till huvudmenyn automatiskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XperienZe Skrivet 2 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 Nu har jag fixat en sida för CarWars och mina kommande spel 2DWorld.cjb.net Jag säger bara: BESÖK DEN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 2 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 (redigerad) Du har ju inte gjort den själv...det spelet finns med på click&play´s cd.... Edit: WildHawnk hade visst redan påpekat det... och när du skrev att du hade gjort ett spel trodde jag att du hade gjort ett spel också och inte editerat lite. Redigerad 2 september, 2003 av LoneWolF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XperienZe Skrivet 4 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 september, 2003 Jag har tagit bilarna och lite delar för banor, för att när man importerar bilder så blir dom skitluffiga dom gör om alla färger i Klik & Play. Finns det kan minor i det spelet du menar??? Och ser menyn eller banorna likadana ut??? ??????????????????????????????????????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 4 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2003 suck Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 4 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2003 (redigerad) har spelat det för några år sen.. och man kunde lägga minor då,, du har bara gjort nya banor, ljud, meny, och lite annat.. Redigerad 4 september, 2003 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XperienZe Skrivet 4 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 september, 2003 Okey bara för att alla tjatar har jag laddat upp maniac33 som spelet heter för att bevisa att jag har gjort mer än bara banorna Jag har gjort minorna och nya banor nya ljud cirkelsåg och blade och mycket mer som inte ni ser eller tänker på GiZmo ljuger FETT, det har ALDRIG funnits minor i maniac33. Din %&Q&("#%% ljugare, bara för att få andra sura på mig säger du så. Gör ett bättre spel själv!!! Ladda hem Maniac33 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts