SuXx Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 Varför är forumet på engelska? Jag fattar typ ingenting, eller jo det gör jag. Men varför kan det inte bara vara på svenska? Allt annat är ju på svenska! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 (redigerad) Bättre på Engelska! man lär ju sig nytt språk Redigerad 15 september, 2003 av .GTA.F360. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 Då "måste" Hultan ladda ner en slags patch (kom inte på något bättre ord) till forumet, och det är inte säker att det finns en sån! Okej, han kan sitta och översätta allt själv, men det tror jag inte han vill/orkar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 31 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 Då "måste" Hultan ladda ner en slags patch (kom inte på något bättre ord) till forumet, och det är inte säker att det finns en sån! Okej, han kan sitta och översätta allt själv, men det tror jag inte han vill/orkar! ok.. men det är väl inte så jobbigt? tar ju kanske bara... ehm.. 2 dagar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 ok.. men det är väl inte så jobbigt? tar ju kanske bara... ehm.. 2 dagar.. Det tar ganska lång tid, om man säger så! (Vet jag av egan erfarenheter. ) Plus att det är ju inte bara att översätta texter, mycket på forumet är ju bilder som man måste göra om då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 IPB är förj*vligt på svenska "Markera kakorna som lästa" "Totala topp 10 författare" "Prenumerera på det här ämnet" "Nästa äldre" "Nästa nyare" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 Allt blir konstigt på svenska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 IPB är förj*vligt på svenska "Markera kakorna som lästa" "Totala topp 10 författare" "Prenumerera på det här ämnet" "Nästa äldre" "Nästa nyare" Lol! phpBB är skitbra på svenska! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 (redigerad) har en länk till bättre översättning om ni vill ha Öppet ämne (nya svar) Öppet ämne (inga nya svar) Populärt ämne (nya svar) Populärt ämne (inga nya svar) Lägg inte till mig till listan över aktiva användare Markera alla ämnen som lästa rätt så okej va ? annars är det ju bara några få grejor att ändra om inte, så har jag fler länkar länk: http://mods.ibplanet.com/db/?mod=1420 du behöver registrera Redigerad 31 augusti, 2003 av Ade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 11 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 (redigerad) Drog upp denna tråd, men jag vet ett (finns nog fler) forum som har allt på svenska! Här Redigerad 11 september, 2003 av SuXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 15 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 IPB är förj*vligt på svenska "Markera kakorna som lästa" "Totala topp 10 författare" "Prenumerera på det här ämnet" "Nästa äldre" "Nästa nyare" Undrar om det är en svensk som ahr översatt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 15 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 Undrar om det är en svensk som ahr översatt Nej, knappast! Tror att det är något översättar-program eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts