Arman Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 Jag märkte att taxin kunde hoppa 5 meter upp i luften! Tryck på TAB. Visste ni också detta eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boban Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 WOW vem vet inte det. Det har jag vetat väldigt länge. Så fort man har lastat 100 Personer så får man det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 (redigerad) Ja, det kan man bara göra om man har gjort 100 taxiuppdrag. Edit: Stör mig så på när någon postar ett svar medan jag skriver ett.... Redigerad 31 augusti, 2003 av LoneWolF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 (redigerad) WOW vem vet inte det. Det har jag vetat väldigt länge. Så fort man har lastat 100 Personer så får man det. va inte så taskig.. "WOW vem vet inte det." jag skulle blivit ledsen iaf.. :'( Redigerad 31 augusti, 2003 av SuXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 va inte så taskig.. "WOW vem vet inte det." jag skulle blivit ledsen iaf.. :'( Men det här är en sak som har dragits upp tusentals gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 ja men ändå! Han visste väl kanske inte det Fast visst, det finns nåt som heter "Search" där uppe som fler människor borde börja använda... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 1 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 september, 2003 ja men ändå! Han visste väl kanske inte det Fast visst, det finns nåt som heter "Search" där uppe som fler människor borde börja använda... Tror du någon orkar söka och vara 100% säker om man ska göra en ny post? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 1 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2003 WOW vem vet inte det. Det har jag vetat väldigt länge. Så fort man har lastat 100 Personer så får man det. är du cool eller? skryt lite till va! du kunde ju ha dragit en kommentar som "jag tror många visste det men de va bra att du skrev de" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AZI PAZI Skrivet 1 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2003 DE Ä COOLT ATT HOPPA ME TAXIN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 2 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 Asså LOL..! @ kariya, Arman, SuXx... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts