Boban Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 Hur tar man bilder i spelet och laddar upp det i nätet?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robban... Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 ta en print screen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 Tryck på 'Print Scrn' (till höger om F12), klistra in i ett program (Paint, eller Paint Shop Pro t.ex.) och spara bilden som .jpg. Efter det laddar du upp bilden. Du kan använda Pixas Uppladdningssida om du vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boban Skrivet 31 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 (redigerad) jag undrar också om hur man sätter en bild under namnet= Boban?? Redigerad 31 augusti, 2003 av Boban Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 gå in HÄR! sen skriver du in adressen till din bild (som du troligen har laddat upp på pixas) och trycker på ''Update Avatar'' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boban Skrivet 31 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 Jag har laddat upp bilden med explorer. När jag skrivit in adressen så trycker jag på update avtar. Sen står det error Vad ska jag göra?? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts