Pindar Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 Har precis skaffat VC. Problem uppstår dock redan vid installationen. Den börjar installera, men nästan precis efter installationen startat så kommer det upp en ruta som säger såhär: Component: GTA: Vice City File Group: ReadMe File: F:\ReadMe\Readme_ITALIAN.txt Error: Felaktig Parameter. Någon som vet vad jag behöver göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 Har precis skaffat VC. Problem uppstår dock redan vid installationen. Den börjar installera, men nästan precis efter installationen startat så kommer det upp en ruta som säger såhär: Component: GTA: Vice City File Group: ReadMe File: F:\ReadMe\Readme_ITALIAN.txt Error: Felaktig Parameter. Någon som vet vad jag behöver göra? nej tyvärr, men den där filen behöver man väl inte ändå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pindar Skrivet 31 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 Men installationen stoppas efter det meddelandet. Fattar inte hur jag ska lösa det alltså... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 gå till affären och få den utbytt! jag tror inte att man kan göra nått om felet ligger på cd-skivan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 Ja, det måste vara skivan det är fel på. Men om den är bränd så, HAHA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 gå till affären och få den utbytt! jag tror inte att man kan göra nått om felet ligger på cd-skivan! Precis, det är vad du bör göra! Installationsprogrammet vet ju inte om du kommer behöva filen eller ej, den märker ju bara att en fil inte kunde kopieras! Därför stoppar den installationen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts