Misterwhoopee Skrivet 17 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2002 Viket tv bolag har bäst kanaler?? Jag tycker Canaldigital dom har ett stort utbud.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 17 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2002 Jag tycker Canaldigital har det bästa utbudet men själv har jag Boxer. http://www.boxer.se/img/boxer_logo_mf.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 17 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2002 CanalDigital Säger jag bara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 17 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2002 Samma här canal digital Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 17 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2002 Även fast jag gillar Canaldigital bättre tittar jag mycket på trean och ZTV.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 17 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2002 Discovery har bra program, synd att K-World konkade... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 18 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2002 Discovery roxx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 18 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2002 Discovery fakta om krig och krigsvapen e bra! (Och Reality TV) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2002 Discovery roxx ja "turbo" och "a car is born" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2002 Canaldigital RUUUULLLLLLLLEEEEEZZZZZZZZ!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 18 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2002 Haha...på våran mottagare kan man få in Ryska och slovenska kanaler m.m...fan vad uselt dubbade deras filmer är!! Dom har en gubbe som gör alla manliga röster i filmen och en kvinna som gör dom kvinnliga inte nog med det man kan höra orginalrösterna i bakrunden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 18 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2002 Värst vad mycket undersökningar det har kommit den senaste tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 18 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2002 Haha...på våran mottagare kan man få in Ryska och slovenska kanaler m.m...fan vad uselt dubbade deras filmer är!! Dom har en gubbe som gör alla manliga röster i filmen och en kvinna som gör dom kvinnliga inte nog med det man kan höra orginalrösterna i bakrunden! he he lol lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2002 Jag tycker Canaldigital har det bästa utbudet men själv har jag Boxer. http://www.boxer.se/img/boxer_logo_mf.gif Håller med till 100%!. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 18 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2002 Håller med till 100%!. Håller med till 100%!??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2002 Håller med till 100%! = Håller med till 100% Quotar och skriver Håller med till 100%! istället för att skriva ungifär likadant... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts