Jacker Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 Jag och min polare ladda hem modden så man kan flyga dubblet så högt med Helin. Det funka. Men sen satte vi på koden så man kan flyga med bilen, vi skulle till Mainland, så hände nåt kul! När vi gasa så börja bilen stiga väldigt sakta . -Va Fan! tänkte vi och då tryckte jag på backen..... WRIIIIIOOOOOOOON!!!!.... Bilen flög iväg åt helvete , upp i himlen och sådär. SKIT GRYMT! Och en del bilar flög iväg när man sköt på dom samma grej med Polis-bilarna. Det såg lite roligt ut när bilarna flög ikring och brann! och bilarna gör volter i luften! TESTA SJÄLVA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 Vad är det man ska ändra då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 31 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 Ladda ner den här! Sen är det bara att skriva in COMEFLYWITHME när man spelar med modden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 ge gjärna en länk till ner laddningen i stället för en länk till bilden på dne... ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 Tack! Den download-bild´s modden var skitbra! (not) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Puslakan Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 om du skrver in fusket comeflywithme och sätter dig i en helikopter så snurrar inte rottor bladet men den flyger endå eller flyger och flyger den blir lite konstig det går inte att kontrollera helikoptern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 Här finns modden... Hrm... host host... *Jacker äger* host host... Närå bara skämtade! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 1 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2003 ja, det är så man kan åka högre upp, och? vad har det med bilen att göra som han nämner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 1 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2003 ja, det är så man kan åka högre upp, och? vad har det med bilen att göra som han nämner? har du installerat modden och skriver COMEFLYWITHME (fusket för låg graviditet ) så börjar bilarna cepa när du kör dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 september, 2003 OPS! :"> Sorry! men iaf det är skitgrymt! det räcker med att man hoppar mot bilarna så flyger dom (Fungerar bara på dom som skullit bränt iväg om man sköt på dom!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 2 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 det där är inte nytt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 2 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 AHUMM ! det kanske e nytt för han ! JAG VISTE INTE OM DET ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 2 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 AHUMM ! det kanske e nytt för han ! JAG VISTE INTE OM DET ! FUCK YOU MICKE BLI INTE SÅ JÄVLA ARG!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 2 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 Ta det lungt! annars får ni denna låst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 2 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 Ja Ska Mörda dig Levande © lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 2 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 Visst är den bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 Screen Jag tog en Screen på det! OBS! det är min första Screen! ber om ursäkt för HyperSnap Loggon och muspekaren :"> . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 Screen Jag tog en Screen på det! OBS! det är min första Screen! ber om ursäkt för HyperSnap Loggon och muspekaren :"> . Ett tips till din nästa screen: Använd INTE bmp på webben! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts