Green_Goblin Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 Titta: http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload7/ffd.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 Skumt! Måste ju ha blivit något databas-fel eller något... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 (redigerad) .. Redigerad 9 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 31 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 Dom har ju exakt samma namn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 Weird.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 Skumt När jag söker på "FerkurZ!" i kontrollpanelen hittas bara den "riktiga" FerkurZ!, den andra tycks inte existera? Måste ha blivit databasproblem. Det finns skydd så man inte kan registrera två användare med exakt samma namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 Jag har löst problemet! Den ena personen heter: FerkurZ!: (OBS! det ska vara ett ";" i slutet istället för ":" men om jag skriver det så blir det automatiskt FerkurZ!) och den andra: FerkurZ! Aja det är i alla fall FerkurZ! som har registrerat båda så han får väll förklara sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 Jaha....har var folk på allerten... lr va man ska säga.... 2 medlemar med samma namn fan ja är kung HUltenius....du har ju nå grejs på www.gtasajten.com fär man kan logga in i höger hörn..ja kunde inte logga in med den ja har...(vanliga)..så ja trök på registera dig...så gjorde ja en till annars kan vi scnka på IRC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 1 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2003 Jag ska fixa till det. Det var Ikonboard som hade lagt in en bugg i namnet Men jag ska fixa det åt dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 1 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2003 Så nu har hultenius tagit bort "!":et Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 inte så mycket med ämnet att göra men lite... titta på den nyaste reggades namn: bajso ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 Jaaa:P ala vill väll heta bajso Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts