mr mini Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 asså jag har en body på bilen men det finns inga dörrar. hur ska man göra för att gora dörrar på bilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 Göra dörrar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 Göra dörrar! Säg inte att du inte fattar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 Säg inte att du inte fattar! Nej jag sa "Göra dörrar!" alltså att han ska göra, gissa vad, dörrar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krille_07 Skrivet 1 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2003 han vet redan att han ska göra dörrar men han fråga HUR HAN SKA GÖRA....dumfan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2003 (redigerad) han vet redan att han ska göra dörrar men han fråga HUR HAN SKA GÖRA....dumfan Han sa ju "hur ska man göra för att gora dörrar på bilen" och då sa ju, göra dörrar. krille ska jag sitta och förklara hur man bygger grejer i ZMODELER, nej tack men du som verkar så smart kan väl förklara. Och kalla mig inte dumfan, så omoget men vissa är ju så. Redigerad 1 september, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts