Stoffe Skrivet 17 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2002 GPX, Honda CRX'en i VC, heter inte GPX utan Blista Compact... ändra det Hultan! Jag såg det på www.vicecity.com surfa dit och kolla själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2002 GPX, Honda CRX'en i VC, heter inte GPX utan Blista Compact... ändra det Hultan! Jag såg det på www.vicecity.com surfa dit och kolla själv konstigt det står ju GPX där bak på bilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 17 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2002 Jo men den bilden är ju gammal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2002 jo. så är det nog. var på vicecitty.com och kontrolerade nyss. och det stämde ju!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 17 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2002 Jo jag vet, den har bara bytt namn. Inferno har också bytt namn, till Infernus. Jag håller på som en dåre med att uppdatera bilsida nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts