Murray Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 Jag tackar STORT till joakimnestor och Senitel för hjälpen med Stripteasen och glassuppdraget. FÖR NU HAR JAG KLARAT 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 Grattis Murray Nu har du: 200hp och 200 armor Dubbel skada på bilarna 3 livvakter i Diaz herrgård Oändligt med ammo ...och lite till...grattis igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_kille Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 och klädärna som heter frankie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 Just det, glömde dom The kille: Din sig är vääldigt lång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 Hunter+Mods+Har de så kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 man kanske ska börja göra uppdrag i vc igen, ligger på 87% lr nått, har inte kört uppdrag på flera månader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 Kommer det upp en text när man har klarat glassbilsuppdraget? Jag har sålt nästan 80 st nu (tog en paus just nu ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 Kommer det upp en text när man har klarat glassbilsuppdraget? Jag har sålt nästan 80 st nu (tog en paus just nu ) det är bara att gå ur bilen. Murray: Grattis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LeiF Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 ja, grattis. jag orkar inte leta efter rampages eller hidden packages och råna butiker just nu. Datorn laggar sönder (3 år gammal) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boba Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 (redigerad) Hahahaha det var väl roligt Redigerad 31 augusti, 2003 av Boba Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts