Emil Killerman Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 jag har installerat bilar och nu funkar inte gta vc........om det t.e.x står att manskall erkätta bilen med hotring måste man det då eller går det bra med vilken som?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 Ja, då måste du det antar jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Emil Killerman Skrivet 31 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 (redigerad) BUP OCKSÅ!!!!!. Redigerad 31 augusti, 2003 av Emil Killerman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 Bara att instalera om ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Emil Killerman Skrivet 31 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 jag har gjort det och erkatt dom igen med dom rikgtiga men det funkar inte gta vice city center har inga kvalitets bilar!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 bwahhahahha Det är du som inte vet hur man instalerar en bil! Du bör läsa igenom det här Instalera om VC, kör sedan som vanligt utan att instalera nån mod eller bil. Funkar det inte då så säg till så ska jag hjälpa dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Emil Killerman Skrivet 31 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 jag använder ju gta mod installer 4.0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 Men då kan du inte anklaga vcc för dåliga bilar, då är det programet som gör fel. Alla bilar/mods som jag tankat hem därifrån funkar utmärkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Emil Killerman Skrivet 31 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 då är det bup programet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts