Sirius Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 Ni som säger ja kan väl också säga vad ni har tänkt er att göra. Om jag blir frågad så tänker jag försöka bli sjukskötare, vilket innebär både militär övning och medecinsk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 Även fast jag är fredsälskare är jag ingen vapenvägrare... Marinen som farsan min får det väl bli om jag får välja, man får väl se om man behövs... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 Självklart! Vapen, pansarvagnar och sånt är ju inte helt fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 jag funderar på att köpa en grön äkta militär jacka... räknas det ? tss... kommer vara så trött så jag inte orkar gjöra lumpen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 ska försöka med marinen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 Välj själva! 1.Hellst inte! 2.Neeeeej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 de va då värst va det finns mycket moderatorer här då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 Tror jag ska satsa på att skaffa ett jobb under den tiden istället. Tycker det känns rätt onödigt att gå lumpen med tanke på att jag säkert kommer spela fotboll då också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 Ska gå lumpen.. Funderar på vad man ska försöka bli. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 Jag behöver inte göra lumpen eftersom jag har ett handikapp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 Jag behöver inte göra lumpen eftersom jag har ett handikapp har du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 Självklart ska man göra lumpen. Det är ett måste, annars är man en klenis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 Självklart ska man göra lumpen. Det är ett måste, annars är man en klenis w0rd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 har du? grov hörselskada.. nästan..iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 grov hörselskada.. nästan..iaf oj synd för dig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 Men de é väl inte frivilligt att gå i lumpen? Dom plockar väl bara ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 Men de é väl inte frivilligt att gå i lumpen? Dom plockar väl bara ut? men e man hörselskadad/synskadad typ så får man välja tror ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 måste man göra lumpen? kommer inte orka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 Det är friviligt, är rätt säker på det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 Det är friviligt, är rätt säker på det... tror nog inte de é så. Dom plockar bara ut folk från befolkningen, så de kan bli så att folk som vill göra lumpen inte får och sånna som inte vill måste. Men har man bra skäl att man inte vill göra så tar dom hänsyn till de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts