SAAB Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 kan någon hjälpa mig med 8 uppdraget...ja tror de e 8e...varjefall...det uppdraget man ska rädda 3 pows...jag eller en pow dör hela tiden...nån som kan ge mig ett tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 Kan du förklara lite bättre! Jag fatar inte villket uppdrag det är. (hummmm kanske inte har kommit till uppdrag 8?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 31 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 Kan du förklara lite bättre! Jag fatar inte villket uppdrag det är. (hummmm kanske inte har kommit till uppdrag 8?) spelar ingen roll längre...jag har klarat de nu...men de tog tid... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts