danil89 Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 Jag tror att jag har hittat ett nytt påskägg i Mafia. Det var på sista uppdraget (death of art). Jag skulle klara ett Lucas Bertone-uppdrag. När jag hade klarat att hjälpa big Dick så skulle jag hämta belöningen.(bilen) Den var i Chinatown, men inne i parkeringen där bilen står så är det några vakthundar. På trottoaren utanför gick en gubbe med ett hundhuvud! Jag har bara sett det här en gång och det var kul. Mafia regerar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 ahahah LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 Det där har jag sett i demot till mafia! (Innan jag köpte full-versionen.) Antingen är det en bugg, eller så är det ett påskägg... Jag tror mest att det var en bugg, för hundhuvudet har ingen textur... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 hahahahaha grymtt...skulle ja å velja se... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 (redigerad) Jag tror mest att det var en bugg, för hundhuvudet har ingen textur... Hur ser man att det är en hund då ? På tal om mafiademot så vad det nog det största demot jag laddat ner någon gång Redigerad 30 augusti, 2003 av samool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 Hur ser man att det är en hund då ? På tal om mafiademot så vad det nog det största demot jag laddat ner någon gång Man ser ju på fromen att det är ett hundhuvud! Och jag håller med om att demot var stort... Och ändå fick man inte ens en hel bana... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 Hur ser man att det är en hund då ? På tal om mafiademot så vad det nog det största demot jag laddat ner någon gång hur stort var demot då??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 hur stort var demot då??? Ca 250 mb har jag för mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 Ca 250 mb har jag för mig! Det var ju inte sååå stort.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 Det var ju inte sååå stort.. Nä, men för ett demo är det väldigt stort! Man får ju inte ens med en hel bana! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 1 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2003 Ca 250 mb har jag för mig! det e ju ganska stort...jobbigt å ta hem om du hade modem.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 16 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2003 Nu såg jag det en gång till! På tutorial. Mafia regerar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 17 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2003 Nu såg jag det en gång till! På tutorial. Mafia regerar! skriv en vägbeskrivning... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 17 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2003 Det är inget specilellt ställe. Det finns en teori om att "hundmannen" är på banor man klarat. Men... Vem vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 19 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2003 Det är inget specilellt ställe. Det finns en teori om att "hundmannen" är på banor man klarat. Men... Vem vet? kanske det är så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 28 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2003 Ta ett screen nästa gång ni ser honom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 28 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2003 Ta ett screen nästa gång ni ser honom! det går väl inte å ta screen på mafia? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 28 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2003 det går väl inte å ta screen på mafia??? Det går att ta screendump på allt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 28 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2003 Det går att ta screendump på allt! öh hur? förresten vet du nån bra hemsida man kan ladda hem mods? inte savegames. typ en sida som man kan ladda hem don riktiga bilnamnen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 28 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2003 öh hur? förresten vet du nån bra hemsida man kan ladda hem mods? inte savegames. typ en sida som man kan ladda hem don riktiga bilnamnen... http://lostheaven.co.uk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts