Visa Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 Med nya Fraps 2.0 kan man spela in ljud (www.fraps.com) Enda nackdelen är att det blir så här: http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload7/visningfrapsdemo.PNG (det här kanske många viiste om, men det finns alltid nån som inte vet ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 Jag har fullversionen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 Visa... REDAN ps, har också fulla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 Jasså...så...ni har...betalt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 Jasså...så...ni har...betalt? Om jag säger sanningen så bryter jag mot reglerna... Så jag väljer att inte svara på frågan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts