Green_Goblin Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 Vet någon hur man instellerar Win XP För mig blir de båda 98 och Xp :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 jag formaterade datorn, sedan på direkten stoppade i XP skivan så instalerades det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 våran dator har nåt fnatt...han e helt formaterad ändå så funkar han sämre än innan...tycker jag i varjefall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 Vet någon hur man instellerar Win XP För mig blir de båda 98 och Xp :'( ha kvar båda..de har jag...jag har då : 98 SE och 2000 pro på samma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 Först måste du ställa in datorns BIOS på att försöka att boota från cd-läsaren före hårddisken. Om din dator inte klarar att boota från en cd så använd en startdiskett istället. Från startdisketten väljer du att starta datorn med cdstöd (något sånt, kommer inte ihåg exakt). Sen så guidar Xp´s installatisonsprogram genom installationsprocessen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts