SuXx Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 ska man ta emot en bild som e 675 kb?! e inte det mycket.. (Onödigt för er kanske, men inte för mig) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 (redigerad) meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen varför inteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeieeeeeee (sjunger) finns jpg på 2mb om du inte vet vart den kommer ifrån så ser jag ingen anledning till att öppna det Redigerad 30 augusti, 2003 av the-copy Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 Håller med Erik. En gång fick jag en bild på 5 mb... (Okej då den var ganska mycket redigerad och klippt i osv osv. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 Det är en fråga som du kanske ska ställa dig själv. "Funny låser tråden i brist på bättre vetande!" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts