Boban Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 Är Pole Position lika dant som sunshine Autos att ju fler uppdrag (strippor man kollar på) ju mer pengar kan man få utanför Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 (redigerad) *Det heter Strip Tease ( Hur kan jag veta det ) Nej, den genererar bara samma summa varje dygn. Ddet finns bara ett uppdrag. Kolla på strippan i rummet i 4 minuter (tills du har gjort av med 600$) sedan är det klart Redigerad 30 augusti, 2003 av joakimnestor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 *Det heter Strip Tease ( Hur kan jag veta det ) Nej, den genererar bara samma summa varje dygn. Ddet finns bara ett uppdrag. Kolla på strippan i rummet i 4 minuter (tills du har gjort av med 600$) sedan är det klart 8 Min är det väl!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 nje, 4 tror jag eller det kanske var 8...vet inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts