Arvid Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 Kolla Hur gick det här till då? Jo, jag var ute och cruisade med skimmern och fick för mig att försöka göra en loop, visst blev det en loop men sen landade planet uppochner i vattnet. Jag tryckte på enter för att komma ut och hamnade då mellan pontonerna, bara för att testa gick jag in i planet igen och sedan ut en gång till. Till min stora förvåning hamnade jag nu en bit bort från planet istället och trots att tommy stod ute i vattnet sjönk han inte. Det gick till och med att gå omkring på vattnet så länge jag höll mig i närheten av planet. Har nån annan också råkat ut för det här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 Haha, har aldrig råkat ut för det där. Men det var häftigt, men hur såg det ut när han gick på vattnet? Lät det något specielt eller hördes det inte...? Riktigt grymt Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 (redigerad) Varifrån får man skimmern? Jag har flygit den hos min kompis, men jag vet inte var Jag får dne ifrån... :'( Redigerad 30 augusti, 2003 av Tigern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 30 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 Haha, har aldrig råkat ut för det där. Men det var häftigt, men hur såg det ut när han gick på vattnet? Lät det något specielt eller hördes det inte...? Riktigt grymt Arvid Nej det hördes inga ljud alls. Skimmern däremot blev helt sjuk och började hoppa runt i vattnet. Tigern: Den står vid bryggan utanför filmstudion efter att man klarat uppdraget Dildo Dodo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 Nej det hördes inga ljud alls. Skimmern däremot blev helt sjuk och började hoppa runt i vattnet. Tigern: Den står vid bryggan utanför filmstudion efter att man klarat uppdraget Dildo Dodo. jaha, jag har inte köpt filmstudion än, det får bli mitt nästa lilla "projekt", har precis köpt Sunshine Autos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 hehe tufft Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blade87 Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 coolt vart va de någonstans i spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 (redigerad) Vid flygplatsen. Bredvid den startbana som drar ut sig i vattnet, vilket man ser här: http://gsmalbin.gotdns.com/svenne/gtasidan/jocke/jesus.jpg Redigerad 30 augusti, 2003 av joakimnestor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 Grymt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 haha.. bra val av namn på bilden också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 haha.. bra val av namn på bilden också Lol! Men det där var verkligen en skum bugg! Jag har gjort likadant som dig, men för mig har det aldrig blivit sådär... Men det är ju det som är en utav de roligaste grejerna till GTA... Att hitta buggar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 normal människa. hehe. han borde heta Jesus istället... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts