Boban Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 Jag har klarat 98% av spelet. jag har gjort alla sidouppdrag. rampages, hidden packages, unique jumps, Riflerange, arenan, bilracen, taxi ambulans polis brand och pizza uppdragen. Och ändå har jag bara 98%.Vad ska jag göra :'( HHHHHHHHJJJJJJJJJJJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLLLLLLLLPPPPPPPPP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 Streetracen vid Sunshine autos? Delat ut "glass" ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boban Skrivet 30 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 hur många glassar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 50 eller 55 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boban Skrivet 30 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 Tack x789 jocke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 (redigerad) Inga problem, fråga på bara om du undrar nått mer Redigerad 30 augusti, 2003 av joakimnestor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boban Skrivet 30 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 Tack x789 joakimnestor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
johan lindholm Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 Jag har klarat 98% av spelet. jag har gjort alla sidouppdrag. rampages, hidden packages, unique jumps, Riflerange, arenan, bilracen, taxi ambulans polis brand och pizza uppdragen. Och ändå har jag bara 98%.Vad ska jag göra :'( HHHHHHHHJJJJJJJJJJJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLLLLLLLLPPPPPPPPP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! har du kommit etta i hot ring?? de måste man!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 Du har kanske spawnat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 Vadå har spawnat? Bloodring och Hotring måste du komma 1:a i [bloodring är det en viss tid du ska klara dig i]. Även dirtring måste klaras! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 Vadå har spawnat? Bloodring och Hotring måste du komma 1:a i [bloodring är det en viss tid du ska klara dig i]. Även dirtring måste klaras! nej du ska inte klara dig du ska få 60 sekunder sen har du klarat det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts