mange Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 Varför funkar inte pixas uppladnings sida för mig? När jag försöker gå in på den så händer det inget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 Nehe, det finns flertalet guider för sånt. Plus att detta har inte med Modding att göra, kolla i "Almänt" eller nått efter guider Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mange Skrivet 30 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 Nehe, det finns flertalet guider för sånt. Plus att detta har inte med Modding att göra, kolla i "Almänt" eller nått efter guider Jasså har det inget med modding att göra när jag ska lägga upp min sabreturbo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 Jasså har det inget med modding att göra när jag ska lägga upp min sabreturbo! men nu pratar vi ju faktiskt om att du inte kan komma in på pixas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 Ja, föressten har nån gjort en pixas guide nånstans, så leta runt eller sök! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mange Skrivet 30 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 Ja, föressten har nån gjort en pixas guide nånstans, så leta runt eller sök! Ja jag får väl göra det då fast jag tror inte det hjälper ! För jag kommer ju inte in på sidan ens ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 Okej, skicka filen till mig ( MSN: joakim_nestor_@hotmail.com ) så hostar jag den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts