Defcon Skrivet 17 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2002 Har ni sett oktober trailern? i såfall vad tyckte ni... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiExun Skrivet 17 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2002 lol den trailern var bra som fan ,alla trailer dem har gjort har varit bra och dem blir bara bättre hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiExun Skrivet 17 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2002 nu vet jag vilket bil jag kommer att köra mest i vice city den svarta inferno i slutet av trailern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 18 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2002 jag tycker att den var jävligt bra! men det är dåligt med så mkt trailers oxå på ett sätt.. att man längtar ännu mer! fan får panik om det inte kommer snart.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 18 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2002 Tittar inte på så jättemånga trailers och filmer....vill bli lite överaskad oxå.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2002 Tittar inte på så jättemånga trailers och filmer....vill bli lite överaskad oxå.... samma här. och så orkar jag inte ladda hem dem heller! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Jag har sett varenda film.... ( Det första jag ska göra i vice city är att stå still på vägen vänta tills en Motorcykel drar förbi och sno den sen ska jag bara njuta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Jag har sett varenda film.... ( Det första jag ska göra i vice city är att stå still på vägen vänta tills en Motorcykel drar förbi och sno den sen ska jag bara njuta! Tänk om man får börja i en del av Vice City där folk inte har motorcyklar eller det kanske råder moppe-förbud i Vice City tills man klarat första ön... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Eftersom man förmodligen börjar på flygplatsen så är men ju på den fattiga ön!! För om man kollar på Voodoo klippet så ser man hur de ser ut i little haiti!! Men de ska bli grymt skoj med mc helikopter skiter jag nästan i, fast hela spelet kommer ju bli skit skoj!!! Gamespot har sagt att de inte finns nån lag mot att dom ska utse VC till årets spel (GTA3 fick priset förra året) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Hehe om det skulle va MC förbud skulle jag dra hem till dom som bestämer skjuta ihjäl dom med en pistol! sen leda RaZZia mot snutarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Hehe om det skulle va MC förbud skulle jag dra hem till dom som bestämer skjuta ihjäl dom med en pistol! sen leda RaZZia mot snutarna! det kanske är det som kommer bli sista uppdraget innan förbudet hävs... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 De skulle vara ett sista uppdrag som ´heter duga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts