KlasMan Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 När jag går in på en server och ska lira lita MTA, Då blir jag connectad och allting, men sedan när jag går in i själva vice city disconnectar den från servern. Vad kan felet vara? Ps. jag sitter på 56K. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KlasMan Skrivet 30 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 Har även provat på flera servrar.... glömde säga det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 Du måste fixa ett nick först, till höger i MTA rutan skriver man in det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KlasMan Skrivet 30 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 Joakimnestor: Men jag har ju ett nick Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KlasMan Skrivet 31 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 Hallå, nån som vet vad felet är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 Nja, har du verkligen skrivit i ditt nick då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KlasMan Skrivet 31 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 (redigerad) Joakimnestor: Japp, jag kommer ju in i servern och den "disconnectar" när jag går in i vice city. EDIT: Kan det bero på att jag använder v. 1.0? Redigerad 31 augusti, 2003 av KlasMan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 Joakimnestor: Japp, jag kommer ju in i servern och den "disconnectar" när jag går in i vice city. EDIT: Kan det bero på att jag använder v. 1.0? Nej, man kan välja om man använder 1.0 eller 1.1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terminator Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 Nej, man kan välja om man använder 1.0 eller 1.1. fasen jag har exakt samma problem ja behöver åxo hjälp!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_force Skrivet 1 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2003 när jag spelar 1.1 funkar det inte nån som vet varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 1 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2003 De é samma problem för mig. Men när jag connectar från ASE så funkar de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terminator Skrivet 1 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2003 De é samma problem för mig. Men när jag connectar från ASE så funkar de. va e det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 1 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2003 All seeing eye Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terminator Skrivet 1 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2003 (redigerad) All seeing eye jaha men gör ju jag med men det funkar ändå inte. "livet suger" Redigerad 1 september, 2003 av Terminator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts