don_salvatore87 Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 (redigerad) E-mail till Kanal5 ----------------------------------------------------------------------------------------------- Hejsan! Ville bara tala om hur besviken jag är att ni ändrade tiden för Miami Vice från 21:00 till 00:30, På eran hemsida så låg ju Miami Vice på 5 i topp och ändrar ni tiden så sjunker ju tittatsiffrorna, Jag känner hur många som helst som följer programmet med ett storrt intresse, särskilt nu när spelet GTA Vice City släpptes i år så har ju populariteten stigit väldigt mycket, Innan ni sände Miami Vice så kollade jag sällan på eran kanal men så fort som ni talade om att ni skulle börja sände detta program så blev jag som klistrad, Så snälla köp in season 4 & 5 + att ändra tiden till 21:00 Jag lovar er att kanalens popularitet kommer att stiga och då också tittarsiffrorna, För att visa er att det inte bara är jag som tycker detta så var vänlig och kolla på denna sida: länk Det är så att nästan hela sveriges befolkning vet vad Miami Vice är för något och då är det alltid roligt att se något från en svunnen tid... ----------------------------------------------------------------------------------------------- För att läsa deras svar gå till..länken Redigerad 30 augusti, 2003 av don_salvatore87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Snubbe 2 Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 Fan va bra hoppas att de ändrar de till 21.00!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 Hehe.. no offence.. Men vad TV5 alltså kommer att läsa är att det dels finns planer på att mailbomba dem och utöver det så finns det missförstånd om vilken kanal serien sänds på. Jag tror inte de blir så glada om de ser att vissa tror att det är TV4 som sänder serien, när du dessutom säger att deras kanal fått mer intresse p.ga Miami Vice =P Dessutom är halva tråden endast tjabbel mellan olika medlemmar som klagar på stavfel, och säger åt varandra att använda video, plus det finns någon som säger att serien är dålig. Men annars e d väl bra, klaga på bara.. men jag vet inte om länken är så uppskattad, det finns väl typ 5 pers som säger någonting som skulle va värt att läsa för TV5, och fem pers gör nog inte så stor skillnad.. Jag tror det hade varit bättre att länka tråden som handlade om Miami Vice när serien startade iastället.. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 Bra! Visa oss sedan vad dom svarade...ska bli kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 hrmm jag borde maila TV4+ och undra varför jag inte får inte tv4+ har nån samma problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 men måsta betala extra för den, den ingår i viasat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
johan lindholm Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 (redigerad) hrmm jag borde maila TV4+ och undra varför jag inte får inte tv4+ har nån samma problem? gör en kanal sökning på din tv så hittar du tv4+ ja hade samma problem men sen fick ja tipset om att göra en kanal sökning och vips så har ja tv4+ Redigerad 30 augusti, 2003 av johan lindholm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 men kostar inte det ? jag har piratkort så jag vet inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
johan lindholm Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 men kostar inte det ? jag har piratkort så jag vet inte nä varför skulle det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 Visa vad dom svarade sen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hardcore Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 TV4+ är en gratiskanal. Bara att söka in den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 Okej. Då har jag missförståt det hela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LeiF Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 ja, jag har tv4+ i marknätet (ej digitalt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 jag tror inte kanal5 bryr sig om ditt brev ! jag vill se det fast sen ändrar dom det till 00.30 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 TV4+ är en gratiskanal. Bara att söka in den. när kanalen var ny så ringde jag comhem och då sa att jag inte kan få in den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 jag får in kanalen men det blir bara massa flidder,-.- fladder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts