Fredrico Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 Här tänkte jag att man ska diskutera Resident Evil Själv har man RE Zero. Imponerande läskigt och snyggt... Fast jag vet inte hur man sparar :"> nån som vill berätta? Och vad ska man göra på tåget när man skickar grejer till varandra genom mathissen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_link Skrivet 1 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2003 kommer inte ihåg klara ut det för länge sen på gamecube men du möter en sån spindel dör uppe och du savar när du ser en skrivare typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 2 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 Ok... var finns sånna där skrivare då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_link Skrivet 2 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 du vet där hundarna hoppar ut från fönstretdom 2 rummen innan fönstret nån av dom finns det ??? säg till om du hittar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 2 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 Ah... nu vet jag, tackar grabben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 2 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 Jag tycker itne så mycket om Resident Evil spelen, dem e inte så skrämmande o så. tacka vet jag Silent Hill =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 2 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 Jag har aldrig kört Silent Hill men RE Zero är sk*tgrymt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 2 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 Jag tycker itne så mycket om Resident Evil spelen, dem e inte så skrämmande o så. tacka vet jag Silent Hill =P Ja, Silent Hill kan vara ruggigt skrämmande ibland... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 Resident Evil: Code Veronica X är bäst enligt mig! Spännande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 Ja, Silent Hill kan vara ruggigt skrämmande ibland... Satt från klockan 12 till 4 en gång o spelade det sen gick jag ut fölr att ta risk luft, kunde vara ute 12 sekunder sen började jag tänka på Silent Hill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 Satt från klockan 12 till 4 en gång o spelade det sen gick jag ut fölr att ta risk luft, kunde vara ute 12 sekunder sen började jag tänka på Silent Hill läskigt Resident Evil outbreak ser kul ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 Satt från klockan 12 till 4 en gång o spelade det sen gick jag ut fölr att ta risk luft, kunde vara ute 12 sekunder sen började jag tänka på Silent Hill Blev du rädd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts