Zyber Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 Varför visas allas IP-nummer i kommentarsystemet till nyheterna? Tycker den funktionen känns rätt onödig, speciellt eftersom att man inte ser de 3 sista siffrorna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 Nä det rä väll inte så dåligt....om man vet nått om sånt där kan man väll kollar vart dom är ifrån i bla bla bla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 29 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 Nä det rä väll inte så dåligt....om man vet nått om sånt där kan man väll kollar vart dom är ifrån i bla bla bla Ja, jag tycker det är bra att alla IP:n loggas, men dom behöver inte synas på sidan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 Det kan ju vara nån som fejknickar, därför... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 Det kan ju vara nån som fejknickar, därför... Japp, det är därför man ser IP-nummren. Ett exempel som skulle kunna uppstå: Kalle: Jag äger Lisa: Jo det gör du Pelle: aa, du är bäst Då kan även ni besökare lista ut att det är samma person som har skrivit alla tre kommentarerna. Det ökar också säkerheten. Om en person som tänker spamma ser att ens IP-nummer visas sådär så kanske han/hon avstår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 jo det är sant....täntke inte på det ...... men ett fel...... kalle äger inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_force Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 jo det är sant....täntke inte på det ...... men ett fel...... kalle äger inte lisa kastar ägg på kalle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 hmm så säkert är det ju ändå inte det går faktiskt att byta ip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 (redigerad) hmm så säkert är det ju ändå inte det går faktiskt att byta ip men det är ju säkrare än ingenting, komemr du på nåt bättre sett tror jag säkert att hultan är öppen för förslag Redigerad 30 augusti, 2003 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 30 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 men det är ju säkrare än ingenting, komemr du på nåt bättre sett tror jag säkert att jultan är öppen för förslag Jultan... Hehe, ja, IP:t är verkligen bättre än ingenting! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 Jultan...hehe... ja ip kan ju vara bra.. då ser vi ju själva.... om nån typ har postat på ens egen dator t.ex brossor eller någe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 hmm jag tror att han behöver banna alla anonyma proxy servrar för att slippa anonyma typer (100 tals proxies) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 För dom som har dynamiska ip:n spelar det ju ingen roll, och det är nog rätt många som har det (inte jag). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 tur att brorsan kan ändra det ipet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 www.grammatik.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 När man pratar om trollen... http://www.gtasajten.com/kommentera.php?ID=699 Ett ypperligt exempel. (jag väntar med att radera kommentarerna så ni får se vad jag menar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 (redigerad) Japp, det är därför man ser IP-nummren. Ett exempel som skulle kunna uppstå: Kalle: Jag äger Lisa: Jo det gör du Pelle: aa, du är bäst Då kan även ni besökare lista ut att det är samma person som har skrivit alla tre kommentarerna. Det ökar också säkerheten. Om en person som tänker spamma ser att ens IP-nummer visas sådär så kanske han/hon avstår. haha, dom vanligaste namnen i alla uppgifterna på mattelektionerna i skolan (var bara tvungen att säga detta) men asså det finns ju flera som har dom första siffrorna likadana, om man beställde t ex bostream samtidigt Redigerad 30 augusti, 2003 av SuXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 hmm kolla mit inlägg här Ade222 bytte ip http://www.gtasajten.com/kommentera.php?ID=701 ta gära bort det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 hmm kolla mit inlägg här Ade222 bytte ip http://www.gtasajten.com/kommentera.php?ID=701 ta gära bort det Jaja din lilla småstadshacker.. Jag vet vilket program du kör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 (redigerad) jo för att jag sa det till dig ja men egentligen är det inte programmets förtjänst utan dom som har dessa ip adresser Redigerad 31 augusti, 2003 av Ade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts