Pico Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 Snälla! Fort jag begöver Quicktime-filen quicktime.qts som borde ligga i någons WINDOWS/SYSTEM32/QuickTime-mappen :'( Snälla fort annars blir farsan galen!!! :'( Skicka till devildoll900@hotmail.com!!! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 (redigerad) Va har du gjrot u då?.... ja ska kolla om ja hittar den *edit* lessen har ingen sån fil Redigerad 29 augusti, 2003 av FerkurZ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 Filen är för stor för att skickas till en hotmail-adress! Btw, kan rekomendera sidan http://www.hotmailsucks.com Men, men... Jag ka upp den på min sida! http://www.unknown-game.rr.nu/filarkiv/quicktime.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 29 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 Funkade inte... Det är något fel när jag laddar ned QuickTime 6.3... Filen kan inte hittas... Jag fattar inte... Ska jag ta bort hela mappen och installera om eller finns det något annat sätt? /Pico I behov av hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 Funkade inte... Det är något fel när jag laddar ned QuickTime 6.3... Filen kan inte hittas... Jag fattar inte... Ska jag ta bort hela mappen och installera om eller finns det något annat sätt? /Pico I behov av hjälp! äh skit i det.. ring bris om din pappa e dum mot dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 Kanske kan fixa den. Vänta 10 min! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 LoL@ JOakim nu har det gått litem er än 10 minuter Lr du kanske skickade den till han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts