Tigern Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 Nån som har spelat det? Jag ska få det vilken dag som helst!! Längtar, CM3 var ju kul, då borde CM4 vara kul också ju..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 Jo... jag har det. Inte spelat nånting dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 Har aldrig lirat spelet, men det verkar sk*ttråkigt tycker jag... (Tycker jag om alla CM) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 Jo 4 har väl innehållit lite väl för många buggar när det kom ut, men efter ett tag så flyter det på bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robban... Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 jag har de! kul. ibland. tröttnar fort. man kan ladda på cmsverige.com en fil som allt blir svenska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 nää..man får ju itne ens se när spelarna spelar? lr.....Nä gu va trist å bara kolla på en massa text å så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 nää..man får ju itne ens se när spelarna spelar? lr.....Nä gu va trist å bara kolla på en massa text å så Men folk som gillar statistik älskar spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 (redigerad) .. Redigerad 9 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 30 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 I CM4 får man ju se matcherna, inte bara text ja just det vad snackar du om FerkurZ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 det var mer ett påstående, han har inte fått det bekräftat därför skrev han till frågetecknet och ett eller på slutet för att få det bekräftat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 30 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2003 vilket lag kör ni med och hur mycket har ni vunnit? själva har jag precis börjat med juventus!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hardcore Skrivet 2 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2003 Själv har man lirat CM sedan första kom ut. Det har alltid varit lika kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 3 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2003 Championship Manager é ett av dom sämsta spel som någonsin gjorts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 3 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2003 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts